Trans Euro Trail (TET) – Update!

Waar we eerder al gesproken hebben over de Trans Euro Trail (TET), 2 jaar geleden, is er inmiddels veel veranderd! Van 34.000 naar 51.000 kilometer! Dus als je dacht dat je al klaar was met de route….. je kan weer opnieuw beginnen!
Sommige wegen zijn ietwat veranderd wegens een afsluiting door een verbod, een aanpassing in de weg of gewoon omdat de weg ontoegankelijk bleek te zijn.

De linesman’s (en woman!) zijn constant druk bezig de TET weer bij te houden, aan te passen en te verbeteren.

TET Kaart 2017
De TET in 2017 met 34.000 kilometer!
TET Kaart 2019
Huidige TET met 51.000 kilometer!

Zoals je hierboven in de afbeeldingen kan zien is er voornamelijk hard gewerkt aan het gedeelte in oost-europa en noorwegen. Op de website zijn alle GPX (navigatie) bestanden te downloaden. Hier vind je ook de lines(wo)man waar je eventuele problemen kan melden. Tevens bestaat er een zeer actieve facebookpagina, hier worden zeer regelmatig oproepjes voor hulp of andere dingen geplaatst. Als je onderweg gaat is het zeker aan te raden lid te worden van deze gemeenschap!

Ook zijn er al berichten gezien over een (android) app die in ontwikkeling is. De Beta versie is nu online maar zal gauw verder ontwikkeld worden, ook voor onze Apple fans! In de app kan je straks de tracks terugvinden maar ook problemen en dergelijke direct melden. Hierover later meer!

Heb jij al een stuk van de TET gereden? Welk land was jouw favoriet en welk land vind je zeker geen aanrader?

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Blog: Back Home From Home Blog: East Infection Blog: Maasland naar Nepal Blog: Op weg naar het noorden Blog: Peters grote motorreis Blog: We Want Adventure Filmpjes & verslagen
Motorrijden in Hongarije

Hongarije, of zoals de Hongaren zelf zeggen; Magyarország, is voor velen...

Trans Euro Trail (TET) – Update!

Waar we eerder al gesproken hebben over de Trans Euro Trail...

Bucketlist – Transfăgărășan route

Zeg Oost-Europa en je noemt Polen, Tsjechië en Hongarije. Velen vergeten...

Bagage, kit & pakken Eten, drinken & koken Kleding Overnachten Sleutelen Universeel
Koken zonder keuken!

Wat is er lekkerder dan na een dag vol modder, spanning,...

How to: Carburator revisie met ultrasoonreiniger

Wanneer je een oudere motor koopt, is deze voorzien van carburatoren...

How to: Snel herstellen van een motorband

Zat je net helemaal in je ritme, sta je plots aan...

Kamperen Kleding Motoren Reisverslagen & boeken Tenten Tools Vakmanschap
Quickhiker Ultralight 2
Quechua Quickhiker Ultralight 2 – Review

Met het komende kampeerseizoen in zicht is het weer hoog tijd...

Welk slaapmatje past bij mij?

Ben je een echte wereldreiziger en ben je gauw een paar...

Boekrecensie: Van hier tot tokio

Een motorreis met bloed, zweet en tranen Heb je van Paul...

Tour des Oeufs 2019 – Terugblik!

Goed weer, mooie wegen, fijne sfeer, lekker eten en veel bier!...

Tour des oeufs! Paasweekend 2019

Tour des oeufs! Oftewel de eiertour! Geen zin in paaseieren zoeken,...

MotorAvonturist Wintertreffen 2019: 16-17 februari 2019!

Nog een kleine week en het is zo ver! Wintertreffen 2019...

Afscheid van een luchtbed in Ardense vrieskou

 Tijdens het eerste weekend van November organiseerden we het ondertussen zesde...

Honda XL350R: back on the road

Na de snelle aankoop van mijn oude Enduro werd meteen de hele...

Het zwarte gat: 1985 Honda XL350R

Ben je bekend met de aandoening van motoritis? Het is een...

Project Enfield Bullet 350 – STEM: Hoe moet het nu verder? Herstellen, transplantatie of dieselombouw?

Nu het blok nogal stevig in de soep is gedraaid, krijgt...

Project Enfield Bullet 350 – Operatie motorblok

Zoals dat gaat met nieuwe projecten, begon ik vol goede moed...